Πολιτική Αλλαγών

Δικαίωμα αλλαγής
Έχετε το δικαίωμα της αλλαγής σε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, με ενημέρωση εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε. Είναι πολύ σημαντικό και άκρως απαραίτητο να ελέγξετε το προϊόν κατά την παραλαβή και να διατηρήσετε την αρχική του συσκευασία.
Για την άσκηση του δικαιώματος της αλλαγής έχετε υποχρέωση να αποστείλετε γραπτό μήνυμα e-mail στο
diamondcreations11@gmail.com ή μέσω inbox/messenger στην επίσημη σελίδα μας στο facebook/Diamond Creations.
Η αλλαγή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν γραπτής έγκρισης της εταιρείας μας, με αντίστοιχο μήνυμα e-mail ή μέσω inbox/
messenger στο facebook.
 
Η διαδικασία αλλαγής πραγματοποιείται ως εξής:

Επιλέγετε το νέο ή τα νέα σύνολα, είναι απαραίτητο να καλυφθεί το αρχικό ποσό και μας ενημερώνετε γραπτώς για τα σύνολα της επιλογής σας, ώστε να καταχωρήσουμε την αλλαγή σας. Στην συνέχεια σας αποστέλλουμε το νέο δέμα και κατά την παραλαβή παραδίδετε το δέμα της αλλαγής.
Προσοχή: Για την αλλαγή δεν πρέπει να προβείτε σε παραγγελία μέσω του e-shop, διότι θα ληφθεί υπόψη ως νέα παραγγελία και όχι ως αλλαγή.

Τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Τα έξοδα αποστολής για την αλλαγή για τον Νομό Αττικής είναι 3,50€ και για την υπόλοιπη Ελλάδα είναι 6,00€.
Σε περίπτωση που η αλλαγή οφείλεται σε λάθος της εταιρείας μας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε όλα τα έξοδα αποστολής.
 
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν  στην αρχική του κατάσταση όπως το παραλάβατε - δεν πρέπει να έχει φορεθεί πέρα από την δοκιμή, δεν πρέπει να έχει λερωθεί και δεν πρέπει να έχει υποστεί καμία διαδικασία καθαρισμού. Επίσης θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με το συνοδευτικό ταμπελάκι της εταιρείας μας.


Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται από αλλαγή υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

 

Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται, σε περίπτωση όμως, που δεν επιθυμείτε να προβείτε άμεσα σε αλλαγή, εκδίδεται πιστωτικό δελτίο για μελλοντικές αγορές κατόπιν γραπτής συνεννόησης.